Vrácení a reklamace
Je nám líto, že Vám zboží dorazilo poškozené nebo neodpovídá Vašim očekáváním. Pojďme to společně napravit!
1) Vrácení zboží
Zboží zakoupené na e-shopu www.hobby-horse.cz můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dní od jeho převzetí.
Postup:
- Zboží uveďte do původního stavu, abychom Vám mohli vrátit plnou kupní cenu. Přiložte veškeré příslušenství a doklady, které byly součástí zboží (rodný list, návod, popř. dárek).
- Zboží nemusíte vracet do původního obalu, je však nutné vrácený produkt pečlivě zabalit, aby se předešlo jeho poškození během přepravy.
- Do balíku vložte vytištěný formulář Formulář na výměnu a vrácení zboží
- Obchodník není povinen vrátit zákazníkovi celou částku, pokud při reklamaci bude zjištěno poškození způsobené neodborným zacházením v rozporu s návodem k obsluze, nebo opotřebení způsobené běžným používáním výrobku.
- Zboží zašlete nejpozději do 14 dnů od převzetí na tuto adresu (balíček neposílejte na dobírku).
Adresa pro zásilku
NG IT Solutions s.r.o.
Hlavní třída 431
353 01 Mariánské Lázně
+420 604 196 373
info@hobby-horse.cz
- Peníze za zboží vám vrátíme nejpozději do 14 dnů od přijetí zásilky
2) Výměna zboží
Postup:
- Zboží zakoupené přes e-shop je možné vyměnit do 30 dní od přijetí zásilky.
- Do zásilky vložte vytištěný Formulář na výměnu a vrácení zboží
- Zboží, u kterého chcete vyměnit velikost, zašlete na adresu naší provozovny.
- Pokud se jedná o první výměnu produktu, zašleme Vám nové požadované zboží a uhradíme jeho dopravu. Pokud by se jednalo o další výměny z totožného nákupu, budeme Vás muset požádat o úhradu poštovného.
Adresa pro zásilku:
NG IT Solutions s.r.o.
Hlavní třída 431
353 01 Mariánské Lázně
+420 604 196 373
info@hobby-horse.cz
3) Reklamace
- Reklamovat můžete produkt pokud má vadu, nefunguje správně nebo pokud byl při doručení poškozen.
- Reklamaci je možné podat zasláním e-mailu na adresu info@hobby-horse.cz. V e-mailu uveďte:
- Číslo objednávky
- Který produkt je reklamovaný
- Přiložte 1–2 fotografie reklamovaného produktu, ze kterých bude patrné, kde se vada nachází a o jaký typ vady se jedná
- Reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však ve lhůtě 30 kalendářních dnů
- V případném následném zaslání reklamovaného produktu přiložte k zásilce vyplněný Reklamační formulář