Vrácení a reklamace

Je nám líto, že Vám zboží dorazilo poškozené nebo neodpovídá Vašim očekáváním. Pojďme to společně napravit!

1) Vrácení zboží

Zboží zakoupené na e-shopu www.hobby-horse.cz můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dní od jeho převzetí.

Postup:
  1. Zboží uveďte do původního stavuabychom Vám mohli vrátit plnou kupní cenu. Přiložte veškeré příslušenství a doklady, které byly součástí zboží (rodný list, návod, popř. dárek).
  2. Zboží nemusíte vracet do původního obalu, je však nutné vrácený produkt pečlivě zabalit, aby se předešlo jeho poškození během přepravy.
  3. Do balíku vložte vytištěný formulář Formulář na výměnu a vrácení zboží
  4. Obchodník není povinen vrátit zákazníkovi celou částku, pokud při reklamaci bude zjištěno poškození způsobené neodborným zacházením v rozporu s návodem k obsluze, nebo opotřebení způsobené běžným používáním výrobku.
  5. Zboží zašlete nejpozději do 14 dnů od převzetí na tuto adresu (balíček neposílejte na dobírku).

Adresa pro zásilku
NG IT Solutions s.r.o.
Hlavní třída 431
353 01 Mariánské Lázně
+420 604 196 373
info@hobby-horse.cz

- Peníze za zboží vám vrátíme nejpozději do 14 dnů od přijetí zásilky

2) Výměna zboží

Postup:
  1. Zboží zakoupené přes e-shop je možné vyměnit do 30 dní od přijetí zásilky.
  2. Do zásilky vložte vytištěný Formulář na výměnu a vrácení zboží
  3. Zboží, u kterého chcete vyměnit velikost, zašlete na adresu naší provozovny.
  4. Pokud se jedná o první výměnu produktu, zašleme Vám nové požadované zboží a uhradíme jeho dopravu. Pokud by se jednalo o další výměny z totožného nákupu, budeme Vás muset požádat o úhradu poštovného.

Adresa pro zásilku:
NG IT Solutions s.r.o.
Hlavní třída 431
353 01 Mariánské Lázně
+420 604 196 373
info@hobby-horse.cz

3) Reklamace

  • Reklamovat můžete produkt pokud má vadu, nefunguje správně nebo pokud byl při doručení poškozen.
  • Reklamaci je možné podat zasláním e-mailu na adresu info@hobby-horse.cz. V e-mailu uveďte:
    • Číslo objednávky
    • Který produkt je reklamovaný
    • Přiložte 1–2 fotografie reklamovaného produktu, ze kterých bude patrné, kde se vada nachází a o jaký typ vady se jedná
  • Reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však ve lhůtě 30 kalendářních dnů
  • V případném následném zaslání reklamovaného produktu přiložte k zásilce vyplněný Reklamační formulář
Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz