Vrácení a reklamace

Je nám líto, že Vám zboží dorazilo poškozené nebo neodpovídá Vašim očekáváním. Pojďme to společně napravit!

Rychlá navigace: Vrácení zbožíVýměna zbožíReklamace


Vrácení zboží

Zboží zakoupené na e-shopu www.hobby-horse.cz můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dní od jeho převzetí.

Postup:
  1. Zboží uveďte do původního stavu, abychom Vám mohli vrátit plnou kupní cenu. Přiložte veškeré příslušenství a doklady, které byly součástí zboží (rodný list, návod, popř. dárek).
  2. Zboží nemusíte vracet v původním obalu, je však nutné vrácený produkt pečlivě zabalit, aby se předešlo jeho poškození během přepravy.
  3. Do balíku vložte vytištěný formulář Formulář na výměnu a vrácení zboží.
  4. Nejsme povinni vrátit celou částku, pokud při reklamaci nebo vrácení bude zjištěno poškození způsobené neodborným zacházením v rozporu s návodem k obsluze nebo opotřebení způsobené běžným používáním výrobku.
  5. Zboží zašlete nejpozději do 14 dnů od převzetí na tuto adresu (balíček neposílejte na dobírku):
Adresa pro zásilku
NG IT Solutions s.r.o.
Hlavní třída 431
353 01 Mariánské Lázně
+420 604 196 373
info@hobby-horse.cz

– Peníze za zboží Vám vrátíme nejpozději do 14 dnů od přijetí zásilky.


Výměna zboží

Zboží zakoupené přes e-shop je možné vyměnit do 30 dní od přijetí zásilky.

Postup:
  1. Do zásilky vložte vytištěný Formulář na výměnu a vrácení zboží.
  2. Zboží, u kterého chcete vyměnit velikost, zašlete na adresu naší provozovny.
  3. Pokud se jedná o první výměnu produktu, zašleme Vám nové požadované zboží a uhradíme jeho dopravu. Při dalších výměnách z totožného nákupu prosíme o úhradu poštovného.
Adresa pro zásilku
NG IT Solutions s.r.o.
Hlavní třída 431
353 01 Mariánské Lázně
+420 604 196 373
info@hobby-horse.cz

Reklamace

Reklamovat můžete produkt, pokud má vadu, nefunguje správně nebo byl při doručení poškozen.

Postup:
  1. Reklamaci je možné podat zasláním e-mailu na adresu info@hobby-horse.cz. V e-mailu uveďte:
    • Číslo objednávky
    • Který produkt je reklamovaný
    • Přiložte 1–2 fotografie reklamovaného produktu, ze kterých bude patrné, kde se vada nachází a o jaký typ vady se jedná.
  2. Reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 kalendářních dnů.
  3. V případném následném zaslání reklamovaného produktu přiložte k zásilce vyplněný Reklamační formulář.
Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz