Vrácení a reklamace
Je nám líto, že Vám zboží dorazilo poškozené nebo neodpovídá Vašim očekáváním. Pojďme to společně napravit!
Rychlá navigace: Vrácení zboží • Výměna zboží • Reklamace
Vrácení zboží
Zboží zakoupené na e-shopu www.hobby-horse.cz můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dní od jeho převzetí.
Postup:
- Zboží uveďte do původního stavu, abychom Vám mohli vrátit plnou kupní cenu. Přiložte veškeré příslušenství a doklady, které byly součástí zboží (rodný list, návod, popř. dárek).
- Zboží nemusíte vracet v původním obalu, je však nutné vrácený produkt pečlivě zabalit, aby se předešlo jeho poškození během přepravy.
- Do balíku vložte vytištěný formulář Formulář na výměnu a vrácení zboží.
- Nejsme povinni vrátit celou částku, pokud při reklamaci nebo vrácení bude zjištěno poškození způsobené neodborným zacházením v rozporu s návodem k obsluze nebo opotřebení způsobené běžným používáním výrobku.
- Zboží zašlete nejpozději do 14 dnů od převzetí na tuto adresu (balíček neposílejte na dobírku):
Adresa pro zásilku
NG IT Solutions s.r.o.Hlavní třída 431
353 01 Mariánské Lázně
+420 604 196 373
info@hobby-horse.cz
– Peníze za zboží Vám vrátíme nejpozději do 14 dnů od přijetí zásilky.
Výměna zboží
Zboží zakoupené přes e-shop je možné vyměnit do 30 dní od přijetí zásilky.
Postup:
- Do zásilky vložte vytištěný Formulář na výměnu a vrácení zboží.
- Zboží, u kterého chcete vyměnit velikost, zašlete na adresu naší provozovny.
- Pokud se jedná o první výměnu produktu, zašleme Vám nové požadované zboží a uhradíme jeho dopravu. Při dalších výměnách z totožného nákupu prosíme o úhradu poštovného.
Adresa pro zásilku
NG IT Solutions s.r.o.Hlavní třída 431
353 01 Mariánské Lázně
+420 604 196 373
info@hobby-horse.cz
Reklamace
Reklamovat můžete produkt, pokud má vadu, nefunguje správně nebo byl při doručení poškozen.
Postup:
- Reklamaci je možné podat zasláním e-mailu na adresu info@hobby-horse.cz. V e-mailu uveďte:
- Číslo objednávky
- Který produkt je reklamovaný
- Přiložte 1–2 fotografie reklamovaného produktu, ze kterých bude patrné, kde se vada nachází a o jaký typ vady se jedná.
- Reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 kalendářních dnů.
- V případném následném zaslání reklamovaného produktu přiložte k zásilce vyplněný Reklamační formulář.
